Paragnosten met managers………. stelling

Paragnosten en managers, het schijnt iets nieuws te zijn. Peter, Ingomar, Tessa en Petra zitten tegenwoording onder contract bij Hans Dekker niet alleen voor het programma maar ook onder zijn management.

Vandaar dan ook de volgende stelling:

“Het is uitstekend dat een paragnost een manager heeft, of slaat het nu echt door in een popsterrenstatus? Wat volgt er een Idols?’

Lees ook:Hoe kunnen paragnosten samenwerken?
Lees ook:De stelling: Paragnosten en Politie
Lees ook:De stelling van de week
Lees ook:Forum, de stelling van de week
Lees ook:Peter van der Hurk (Zesde Zintuig) oefent bij Man bijt Hond

28 Reacties // Reageer

28 thoughts on “Paragnosten met managers………. stelling

1. Karin

De Idols voor paranosten is al geweest, he, dat was het ZZ voorheen.
    Ja, onder het management van Hans Dekker … dan moet er echt wel een steekje bij je los zitten, maar zoals al bekend in de psychologie en/of psychiatrie….
    de patienten verkeren in de ontkenningsfase.

/   Reply  / 
    1. Isabel Blanco Auteur

@Karin, nog niet helemaal he, ZZ was een soort van met een andere uitkomst nog.

/   Reply  / 
  2. Jaap van den Bold

Waar zou ik een manager voor nodig hebben gehad. Ik oefen mijn praktijk sinds 35 jaar uit en heb altijd alles zelf geregeld. Ik heb veel met de media te maken gehad, maar ook toen deed ik alles zelf. Nooit problemen gehad, nooit met wurgcontracten te maken gehad en ik heb altijd alleen maar de dingen gedaan die ik zelf wilde doen. Misschien had een manager als het om het regelen van financiele zaken gaat er meer voor me uitgehaald, maar geld speelde bij mij nooit een grote rol en ik heb toch nooit het gevoel gehad dat ik iets te kort ben gekomen. Daarom… een manager? No way!!

/   Reply  / 
    1. Isabel Blanco Auteur

@Jaap van den Bold, mmmmmmm goede instelling denk ik :) voor je het weet moet je in een ape pakkie met mij, Karin en Ariadne mee naar Moskou als vervanging voor de Toppers.

/   Reply  / 
  3. ariadne

@Jaap, tijden veranderen, of we het nou leuk vinden of niet. Dus ook de radio-en tv wereld verandert. Blijkbaar heb je als tv bekendheid en een manager en een advocaat nodig. Wees blij dat wij nog de `leuke`ouderwetse tijd hebben meegemaakt.

/   Reply  / 
  4. Jaap van den Bold

@Ariadne: Ja gelukkig wel!
    @Isabel: Het lijkt me enig om als Toppers naar Moskou te gaan. Heb je misschien ergens een leuk pakkie voor me liggen?

/   Reply  / 
    1. Isabel Blanco Auteur

@Jaap van den Bold, oh jawel hoor, no problem :) komt helemaal goed, met of zonder veren?

/   Reply  / 
  5. ariadne

Ik krijg nu een geweldig beeld door: Jaap met veel veren, nog meer glitters een krulletjespruik en moonboots. Dan doen Karin, Isabel en ik de back vocals. Als we dan niet winnen………….

/   Reply  / 
    1. Isabel Blanco Auteur

@ariadne, dansen hoort er ook bij he :)

/   Reply  / 
  6. emiel

Het moet niet gekker worden. Eeen medium met een manager. Hou het maar in eigen hand dan kan je tenminste nog iets regelen. Vergeet niet dat de manager ook nog wat aan je moet verdienen. Mijn stelling is: waar geld de spirituele boodschap gaat overnemen is de boodschap niet zuiver meer.

/   Reply  / 
    1. Isabel Blanco Auteur

@emiel, ik er inmiddels 4.

/   Reply  / 
  7. janb

Een manager? nee dat niet wel een geldschieter of een gulle gever zou welkom zijn.

/   Reply  / 
  8. Ko van Dijk

Dat vraagstelling had moeten zijn: is het normaal dat paragnosten zich omringen met bodyguards? (Peter van der Hurk en Char) Het antwoord daarop is: ja dat is normaal en noodzakelijk. De reden: het Goddelijk lijf van Peter trekt uitzinnige jonge, groupies aan. Bij Char ligt het net iets anders, zij moet zich waken voor ontevreden alfabetspellers.

/   Reply  / 
  9. Karin

Peter van der Hurk; een goddelijk lijf? En dat zou jonge groupies aantrekken?
    Misschien kunnen mensen volgende keer bij een show brilletjes verkopen; bij Pearl de tweede gratis. Daar gaan ze dan vast wel helderder van zien.

/   Reply  / 
  10. ariadne

@Karin, onze knuffelbeer lijkt iets minder op Obelix nu zijn snor er af is, maar voor die tijd…..

/   Reply  / 
  11. Karin

Nee, daar val ik niet op… mijn man, die heeft pas een goddelijk lijf en Jan ook wel; althans die is ook slank, de rest weet ik niet. Ik ben zelf al enigszins mollig, dus val ik op dun…., dan is het eerlijk verdeeld… :)

/   Reply  / 
  12. Jaap van den Bold

Die veren en die glitters vind ik wat minder maar die krulletjespruik lijkt me in het koude Moskou wel lekker, hi hi. En met zo’n backinggroup is winst verzekerd, toch..??!!
    En dan even doorfilosoferend: Peter en Char samen achter de kassa van Appie Hein omdat ze zo prijsbewust zijn (doordenkertje).

/   Reply  / 
    1. Isabel Blanco Auteur

@Jaap van den Bold, pruik top idee! Gaan we doen, joh dit wordt dolle pret. En na die tijd zijn we te boeken voor feesten en partijen, de zingen Paragnosten op Europese tournee hihi.

/   Reply  / 
  13. Ariadne

@Isabel, ik ben bang dat we dan toch een manager nodig hebben anders loopt het alsnog gierend uit de hand. Zullen we Jan voorzichtig polsen?

/   Reply  / 
    1. Isabel Blanco Auteur

@Ariadne, Jan is wel veilig denk ik.

/   Reply  / 
  14. Ko van Dijk

@allen, laten we nu wel even bij les blijven en serieus op de vraag van Isabel ingaan. Heeft een paragnost een manager nodig? Neen. Omgekeerd heeft de manager blijkbaar wel een paragnost nodig. Het gegeven dat PvdH cs dat niet inzien zegt voldoende over hun kwaliteiten met name als die manager Hans Dekker heet.

/   Reply  / 
    1. Isabel Blanco Auteur

@Ko van Dijk, nou hoe kan het ook anders he, ik sluit me erbij aan Ko. Tis te belachelijk voor woorden!

/   Reply  / 
  15. Karin

Mee eens, Ko… dat was even serieus.

Over het idee van Isabel; de zingende paragnosten. Speciaal daarvoor heb ik een (deel van een) tekst geschreven:

Staan we op de zolder
    Staan we in de kelder
    Dan is het geen kolder
    alles zien we helder

Refrein:
    Wij weten werkelijk alles van u
    In het verleden, in de toekomst, in het nu
    Wij kunnen u alles vertellen
    u kunt ons daarvoor mailen of bellen

Goed, nu ben ik weer series:

Ja, Ko, ik ben het wel met je eens. Wie wil Dekker nu als manager hebben. Die man lult je de oren van je kop over hoeveel verstand (0,0) hij van paragnosie heeft. Je komt als paragnost niet eens meer toe aan je readings.

/   Reply  / 
    1. Isabel Blanco Auteur

@Karin, serieus ik ben het met je eens. Over de tekst, ik heb de melodie ook al gemaakt hihi. En we hebben een tussenrefrein ook nog.

Lalalalala voor het geval we er effe niet uitkomen.

We draaien vervolgens 3 in de ronde, links en dan 3 x in de ronde rechts. Maken een kniebuiging en pakken vervolgens onze glazen bol want de pauze komt eraan. Zo kunnen we ook nog laten zien hoe het echt moet.

/   Reply  / 
  16. Ko van Dijk

@karin, ik verneem net van de Geestelijke wereld dat zowel Jan Vayne als André Rieu belangstelling hebben voor het lied wat jij hebt geschreven.

/   Reply  / 
  17. Ariadne

@Karin, whoehahahahaha, dit wordt ‘m!!!! Maak jij je nou maar niet druk over de choreografie, die doe ik. Ben ooit in een vorig leven ballerina geweest, dus dat zit wel snor. Verder ken ik hier in de straat een goudeerlijke makelaar die van beroep wil veranderen, dus die is ook in de pocket. Wie wil dan HD nog? We zijn denk ik zo goed als rond.
    Ik zie in m’n bol, dat we heeeeel hoge ogen gaan gooien, maar komt mede door de pruik van Jaap. Dat kan niet uitblijven natuurlijk.

/   Reply  / 
  18. Jaap van den Bold

@Ko.En ook Wibi Soerjadi. Maar die moet eerst van zijn hoofdpijn af. Daar wil ik wel bij helpen a raison van een stuk of 6 gratis kaartjes voor zijn eerstvolgende concert!

/   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>