De Stelling: Telepathie

De stelling van de week, soms weken achtereen en dan even niet. Was er eigenlijk even mee gestopt omdat niemand meer mee deed met de stelling. Echter een van de lezers gaf me eentje die ik jullie wel moet voorleggen.

“Telepathie, geloof je er in? Of geloof je er niet in? En als je erin geloofd wat is het dan volgens jou?”

Lees ook:Stelling van de week
Lees ook:Stelling van de week, de laatste voor 2008
Lees ook:Cyberseks via telepathie
Lees ook:Forum, de stelling van deze week
Lees ook:De stelling van de week

8 Reacties // Reageer

8 thoughts on “De Stelling: Telepathie

1. Iem

Ik geloof er absoluut in dat telepathie bestaat en ik begrijp echt niet dat er wetenschappers zijn die zeggen het is niet bewezen dus het bestaat niet. Het mooie ervan dat ze ook niet kunnen bewijzen dat het niet bestaat. Dus laat ik ze maar zo wijs. Telepathie heeft mijn inziens te maken met gedachten overdracht. Het iets doorzenden naar iemand die dat opvangt tijdens dat die persoon ontspannen is en open staat. Het is een fijnafstemming zoals je die ook op een radio hebt zitten om de zender duidelijk en helder te kunnen horen. Waarschijnlijk heeft telepathie ook met energiegolven te maken. Alles is energie en heeft trillingen. Gezien mensen met elkaar in verbinding staan en dat we een collectief bewustzijn hebben zouden wij met elkaar kunnen telepatheren. Ik heb al veel experimenten gedaan. Dus voor mij is het een bewijs dat het bestaat, ondanks wetenschappers het niet wetenschappelijk kunnen bewijzen! Het gaat niet over erin geloven, maar ervaren.

/   Reply  / 
    1. Roos

@Iem, ook ik geloof wel in telepathie. Ik hoef geen bewijzen van een wetenschapper, ik weet zelf dat het bestaat. Ik denk dat het heeft te maken met op 1 golflengte zitten. Mensen waar je een band mee hebt, of die hetzelfde over zaken denken, daar werkt telepathie beter dan bij onbekenden, althans dat is mijn ervaring.

/   Reply  / 
      1. avi

@Roos,
        volledig mee eens!

Met vriendelijke groet

Avi

/   Reply  / 
  2. Iem

Google eens naar: Telepathie-”indirecte communicatie

/   Reply  / 
  3. emiel

Voor mij hoef ik ook geen bewijs van de wetenschap of het wel of niet bestaat. Ik weet dat het bestaat en ik denk dat het makkelijk is uit te leggen waarom het bestaat. Wij zijn allen de zelfde energie. Als de een zich afstemd op de ander dan is er een verbinding tussen de energieen en zo pak je dan op wat de ander denkt. Denken is iommers ook energie.

/   Reply  / 
    1. Iem

@emiel, wetenschappers en pseudowetenschappers telepatheren ook met elkaar alleen zijn ze dat niet bewust of ze willen het niet weten. Telepathie kun met geen enkel instrument meten, vandaar dat ze ook geen bewijs kunnen leveren, terwijl het wel bestaat.

/   Reply  / 
  4. carin

Telepathy bestaat zonder meer,daar heb ik geen bewijs van nodig.*Tele* is zien,voelen,weten,denken op een *path* gewoon van de ander.Meeleven,meevoelen en simple op dezelfde lijn,golflengte zitten.Dit kom ik mijn hele leven al tegen en ik ervaar dat als normaal.Na BDE kom ik spul uit een ver verleden,het heden en de toekomst tegen,ook een vorm van telepathie met Genezijde en dat noemen we dan maar paranormaal.We zijn allen met elkaar verbonden en daardoor heb ik dat telepathische vooral met de kids en familie.

/   Reply  / 
  5. Angeliue likkel

Hoi Ik telepateer sinds 2jaar geleden, ben er niet blij mee. En afsluiten is moeilijk.Ik woon in denemarken en werkte voor de politie als schoonmaakster , zij hebben dit geopend met telepathie. Mijn ex.man zit in de kriminaliteit en zo verhoren ze de kriminelen en andere leden van het gezin , mits je open staat hiervoor. <Én rotsituatie, wat door verschillende mensén zich afspeelt dag en nacht.

/   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>