Oordeel zelf wie is Johan Lindeman

Johan zelf is van mening dat hij onheus wordt bejegend door paranormaal.blog en de lezers ervan. Een paar zijn consulenten van hem die nog steeds geld moeten ontvange van zijn ter ziele gegane paranormale lijn. Op zich zegt het filmpje van hem dat eerder al op het blog staat genoeg.

Maar oordeel zelf over Johan Lindeman goed of slecht? De stelling van deze week.

Lees ook:Johan Lindeman, de waarheid hoe hij echt is deel 1
Lees ook:Filmpje, Johan Lindeman ontmaskerd
Lees ook:Stelling van de week
Lees ook:De stelling van de week
Lees ook:Stelling van de week, de laatste voor 2008

4 Reacties // Reageer

4 thoughts on “Oordeel zelf wie is Johan Lindeman

1. Madame X

Tja, wat moet ik er van zeggen.
    Hij komt nogal laconiek over.
    Hij zal best zijn gaven hebben, maar het is juist hoe je er mee omgaat, lijkt mij.
    Ik hoorde wel van iemand dat hij een aantal jaren geleden goed was(dit persoon is zelfs een paar keer naar avonden geweest van hem), maar dat hij de laatste jaren niet meer is geweest wat hij geweest is. Het leek wel of het succes hem boven het hoofd was gestegen, vertelde dit persoon mij.
    Jammer, eigenlijk.

/   Reply  / 
  2. j roosenburg

johan lindeman…ik kan zijn bloed wel drinken
    hij heeft mijn zoon door 8 politie mensen laten inelkaar slaan met zijn vieze gore leugens
    mijn zoon ondervind er dagelijks nog veel last van hij besteld ook steeds auto,s vertelt hij leugens komt de auto stuurd hij ze weer weg zonder te betalen
    en drinken homaar hij zuipt hij woond nu in jistrum friesland

/   Reply  / 
  3. marga de vries

Johan Lindeman is een charletan en oplichter hij heeft veel klanten en consulenten die op zijn eigen astrolijn belazerd.
    consulenten konden naar hun geld fluiten en toen meneer zich failliet verklaren kregen vele consulenten ongeopend hun facturen terug,het geld heeft hij voor eigen gebruik benut om zijn schulden mede veroorzaakt door zijn drankprobleem af te lossen.
    klanten die vooraf moesten betalen voor een consult konden naar hun geld fluiten.Meneer is inmiddels naar Amsterdam vertrokken,omdat het hier in het noorden de grond te heet onder de voeten werd.
    Af en toe probeert hij weer zich aan te melden bij een astrolijn,maar daar wordt hij meestal direkt weer af gegooid als mensen over hem klagen,oplichter en charletan dat is zijn titel !!!!

/   Reply  / 
  4. j roosenburg

mijn zoon is inmiddels overleden mede door johan zijn toedoen

/   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>