Stellingen: Top of flop? Nederland en de rel om het Songfestival

Is het helemaal top of een mega flop? Moet ze op klompen naar Noorwegen met tulpen in de hand of thuis blijven? De rel is echt helemaal compleet nu. Niemand vind het leuk en iedereen zingt het. Toch vind ik de versie van Sieneke toch echt het beste. Maar wat vinden jullie? TOP of FLOP.

Lees ook:Ingo Swann
Lees ook:Deel 5 Charles Manson Family
Lees ook:De Stelling van de week, beledigen mag wel of niet?
Lees ook:Joran van der Sloot en zijn verhalen over Natalee Holloway
Lees ook:Een Kerstwens voor iedereen

27 Reacties // Reageer

27 thoughts on “Stellingen: Top of flop? Nederland en de rel om het Songfestival

1. Isabel Blanco Auteur

Hoe bijzonder vandaag, een stelling en niemand reageerd…… Of is dit stilte voor de storm?

/   Reply  / 
  2. Emiel

Voor mij is het een FLOP. Ik vraag me af er nu echt niks beters is te meken. Volgens kenner kan het wel maar het geld ontbreekt. Het si dus niet meer een wedstrijd om het zingen, maar een strijd om: wie heeft het meeste geld er voor over? Laat Nederland zich nu eens lekker terug trekken en gewoon thuis blijven. Dan hoeven we ons ook niet te schamen.

/   Reply  / 
    1. Isabel Blanco Auteur

Als niemand het meisje dan bloemen aan wil bieden wil ik het wel doen in klederdracht

/   Reply  / 
  3. Emiel

Als het je een reis naar Oslo kan opleveren zou ik het ook doen. Zij verdient voor haar werk zeker een prachtige bos bloemen maar ik zou er niet mee naar Oslo gaan om een blamage te voorkomen

/   Reply  / 
    1. Isabel Blanco Auteur

Och als de Tros betaald he, ga ik daar staan in klederdracht, tulpen mee, mandje met kaas en andere hollandse dingen……..

/   Reply  / 
  4. Emiel

Ja als de tros betaald wil ik ook nog wel gaan. Neem ik klederdracht uit Volendam en schaaltje paling.

/   Reply  / 
  5. Roos

Ik vind het een grote flop! Wat een afgang….

/   Reply  / 
  6. Jaap van den Bold

Mijn mening is bekend. De grootdte flop aller tijden. Sieneke is een aardig meisje. Leuk voor een optreden op de Efteling of zo. Het songfestival was vroeger leuk, de laatste jaren niets en de komende jaren drie keer niets. Kortom, heel dom dat Nederland nog steeds inschrijft.Flop, flop en nog eens flop!!

/   Reply  / 
  7. frans

Sieneke,geweldig, lijkt me een leuke spontane meid met een goede uitstraling. ik vond dat ze het fantastisch heeft gedaan
    en heb er meer bewondering voor dan menig ‘over het paard getilde’ Nederlanse artiest.
    onbegrijpelijk dat ze door velen tot op de grond word afgebrand en vind dan ook dat ze dit absoluut niet heeft verdiend!
    en als het dan toch straks een succes blijkt, weten deze ‘slijmballen’ niet hoe snel ze er een positieve draai aan moeten geven.
    Ik wens haar veel succes en laat je niet ontmoedigen.

/   Reply  / 
    1. Michael

fRANS HEEL GOED VERWOORD

/   Reply  / 
      1. frans

Michael, bedankt!

/   Reply  / 
    2. Isabel Blanco Auteur

Heel mooi gezegd, voor Sieneke kunnen we alleen maar bewondering hebben………

/   Reply  / 
  8. Michael

De beste stuurlui staan altijd aan de wal . ik leg in een deuk als het liedje wel heel erg aanslaat.

/   Reply  / 
  9. Roos

Ik wil nog wel even opmerken dat ik het programma een flop vond, het liedje drie keer niks vind, Sieneke geen slechte zangeres is, maar dat het hele programma nergens op sloeg.
    Vooral het laatste stuk waarbij Pierre een keuze moest gaan maken…

/   Reply  / 
    1. Michael

Roos wat wij er van vinden is niet relevant en smaken daar valt niet over te twisten, het gaat er om wat geheel europa er dadelijk van vind.

/   Reply  / 
      1. Isabel Blanco Auteur

Shalali shalala

/   Reply  / 
        1. Roos

Je bent helemaal in feeststemming he! :)
          Gefeliciteerd meis!

/   Reply  / 
          1. Isabel Blanco Auteur

Ben het nog niet eens over dat witte gedoe buiten hoor maar verder alles prima de luxe. Slechts 1 grijze haar meer hihi

/  
          2. karin

Oeps …. helemaal vergeten! Ben ook weer snipperdesnipperdesnip, is nu op zijn hoogtepunt, lijkt wel….

ik ga er zo iets aan doen, maar voor de eerste keer hier: van harte gefeliciteerd.

Ja, die titel doet mij ook denken aan Gert en Hermien, alle duiven op de dam…. shalalali, shalalala….

/  
          3. Roos

Och, 1 grijze haar meer of minder, daar merk je helemaal niks van! Je weet toch, het leven begint bij 40! ;)

/  
      2. Roos

Weet ik Michael, maar er word door Isabel toch gevraagd wat wij, lezers ven het blog, ervan vinden? En bovenstaande is wat ik ervan vind.

/   Reply  / 
        1. karin

dat witte gedoe, ja … het is ongelofelijk koud. En dan die hevige sneeuwval in de VS… echt abnormaal veel dit jaar.

/   Reply  / 
          1. Roos

Ik weet niet in welk land jullie wonen, maar hier is het zo groen als maar zijn kan en het zonnetje schijnt, beetje fris, ja dat wel, maar wit gedoe? Neuh…

/  
          2. Isabel Blanco Auteur

Siberie wit wit en nog eens wit en het houd niet op.

Karin thanks………..

/  
          3. karin

Ik dacht de Noordpool. Daarnet stond er een ijsbeer voor mijn deur, die om een extra jas vroeg… dan is het pas echt koud….

/  
          4. Roos

Het was natuurlijk de goden verzoeken, maar het begint hier nu ook licht te sneeuwen….

/  
  10. Rob

We kunnen er met zijn allen over ouwehoeren maar het is best een leuk liedje. Het mag dan volgens “de kenners” niet musicaal hoogstaand zijn, echter kijk ik er duizend keer liever naar dan zo’n stuiptrekkende Ruth Jacott. We kunnen met zijn allen over zo’n 17 jarig meisje vallen, maar als ze straks toch de harten weet te winnen in tegenstelling van alle floppers die voorgingen hoor je die mensen niet meer. Sineke je bent een leuk meisje, en laat je niet op de kop zitten in Oslo.

/   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>