Train je lichaam en geest met ‘Ki’…

Wil je meer met je lichaam een geest bezig zijn? Wat dacht je van ‘Ki Running; Train je lichaam en geest met Ki’ van Hans Peter Roel. Hans Peter Roel liep verschillende marathons en de 900 km lange tocht naar Santiago de Compostella met behulp van Ki-running. Hij inspireert en zet mensen in beweging.

Ki-Running combineert westerse bewegingsleer met oosterse wijsheid en gaat verder dan het traditionele hardlopen. Het resultaat is een gezond, energiek lichaam en een positieve gezonde geest. Bovendien val je door de combinatie van gezonde voeding en meer beweging ook nog eens af.

1

Wat levert Ki-running je op?
-Ki-running is een ontspannen manier van (hard)lopen. Het zorgt voor:
-Een fit en getraind lichaam
-Ki energie in je systeem
-Een positieve geest

Wat is de Ki-Mile?

De dagelijkse Ki-mile (1,6 km) duurt maximaal 15 minuten per dag en maakt je oersterk en energiek. Leer lopen op de natuurlijke frequentie van 180 beats per minuut en ervaar hoe gemakkelijk je loopt.

Ki-running zorgt voor twee dingen; je lichaam wordt getraind en het maakt je geest positiever. Je hebt minder kans op diabetes 2 en op hart- en vaatziekten. Doel: elke dag een zogenaamde Ki-mijl lopen, waardoor je uiteindelijk in een flow komt. Die flow zorgt voor de nodige ontspanning en rust.

2

Hans Peter Roel schrijft verhalen en boeken die een zinvolle bijdrage leveren aan een betere wereld. Het zijn boeken die mensen in hun hart weten te raken. De missie van Hans Peter is om mensen op persoonlijk vlak te laten groeien.

 

Lees ook:Ki, het verhaal over kracht van binnenuit…
Lees ook:Eva en ‘Op zoek naar de hemel…’
Lees ook:Spieren minder belast bij Chi Running
Lees ook:Yogaweekend in de Zeeuwse buitenlucht…
Lees ook:Indiase muziek kan helpen bij genezing

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>