Het Zesde Zintuig, Plaats Delict wederom list en bedrog!

We nemen het vorige seizoen er even bij, we kijken vervolgens even heel zorgvuldig naar deze foto: (Ga het niet gek vinden dat ik door TV Holland niet uitgenodigd wordt een opname bij te wonen.)

Dagblad Tubantia

Foto: Dagblad Tubantia

De foto is genomen in Oldenzaal voor de woning van Diana Winkel, een zaak die medio oktober wordt uitgezonden. Let op de dame rechts met dik pak papier. Onze eigen Tessa……. die ik al gehekeld heb op het blog. Daartussen zien we Petra met Robert in gesprek die de nodige papieren in de handen heeft. Ze nemen dingen door. Camera posities worden aangegeven door de mensen van de TV ploeg en niet de presentator met een deelnemer.

Hans Dekker legde zo mooi uit bij Shownieuws dat de paragnosten met niets bij zich, van locatie naar locatie rijden om er “blanco” in te stappen om de aflevering op te nemen. Daar horen dus geen papieren bij! Maar als je paragnosten met mapjes rond ziet lopen op de Plaats Delict terwijl je die straks op TV niet terugziet dan wordt de boel echt opgelicht.

Mijn hele kritiek was en is gebasseerd op voorkennis. Dit is foto 2 van de crew waarbij men dus wel degelijk de paragnosten de zaak die ze opnemen in laten zien, sterker nog ze staan op straat de boel te bespreken!!!! Wat doen ze anders in vredesnaam met die papieren in de handen??? Je hebt ze niet nodig bij opnames als paragnost. Je waarnemingen voel je, zie je en vertel je.

I rest my case over het Zesde Zintuig, de boel wordt gewoon belazerd!

Bron: foto Tubantia


Lees ook:Pinkstergemeente Opgelicht
Lees ook:Pleegfamilie vast voor verdwijning Willeke Dost versus paragnosten
Lees ook:De foto’s nogmaals van “Het Zesde Zintuig” in Oldenzaal
Lees ook:Sapaho
Lees ook:Psychometrie, een uitleg

Heb jij Paranormaal.Blog nog steeds niet toegevoegd aan je Google homepage of Reader? Klik hier!


  • Geplaatst door Jaap van den Bold op 10 september 2009 om 14:02

    Ach ja, dat wisten we toch wel dat het zo ging??!
    Het suffe tv-publiek denkt nog steeds dat het zo fantastisch en zo geweldig is wat deze ” beste paranosten-sic! van Nederland) ‘zien’ en ‘doorkrijgen’,maar zo wordt de gewone burger dus in de maling genomen. Niet voor niets wilde ik niet meedoen toen ik daar heel in het begin voor werd gevraagd. De kijkcijfers, de heilige kijkcijfers, het zij zo!

  • Geplaatst door Roos op 10 september 2009 om 14:05

    Ik vind het ook vreemd (zacht uitgedrukt)
    Als het zou gaan zoals Dekker zegt, dan komt een paragnost aan op een plek, waar hij/zij nog nooit geweest is. Ook niet van te voren weet waar men naar toe gaat. Men komt blanco aan op de plaats delict. Er is geen script zegt Dekker.
    Allemaal zaken die alleen al door naar deze foto te kijken tegen worden gesproken.
    Heel spontaan alles dus, maar niet heus. Er is een heel draaiboek, die zegt dit en die zegt dat, even wat plak en knipwerk en TADA! Een geweldig “spannend” filmpje is een feit. OP naar de volgende opnames. Wat een farce, dit hele programma!

  • Geplaatst door carin op 10 september 2009 om 16:18

    Is Robert niet te benaderen,omtrent dit gebeuren,die wil Blanco misschien wel uitleggen,dat het blanco velletjes zijn??????Raar.

    • Karin:
      10 september 2009 om 16:25

      @carin, natuurlijk zijn het blanco velletjes, om aantekeningen te maken uiteraard en voor Tessa om stripjes te tekenen.
      Ach, de para’s van ZZ zullen heus wel iets kunnen, dat betwijfel ik niet, maar het is nauwelijks mogelijk om op commando van alles en nog wat te spuien en het toch gelikt neer te zetten. Daarom worden de eindresultaten gemanipuleerd en krijgen kijkers de indruk dat een paragnost een wandelende waarheidsspuier is. Maar zo werkt dat niet.

      • Roos:
        10 september 2009 om 21:19

        @Karin, ze zullen inderdaad echt wel wat kunnen, en allemaal zo hun kwalitieten hebben, maar op de manier waarop ze het nu doen overkomen, zo werkt het niet.

        • Isabel Blanco:
          10 september 2009 om 21:43

          @Roos, niet slim wat Tessa daar net deed, reading met voorwerp is op zich niets mis mee maar een reading met een replica is wel heeeeeeel apart. Tsja

        • Roos:
          10 september 2009 om 21:46

          @Isabel, ja! Ik had ook al meteen zoiets van Hmmm? Een replica? Dan kan je ook wel een dweil nemen en zeggen, dat je je voor moet stellen dat dat een jurkje was, wat een onzin weer! Het gaat er bij dat soort dingen toch om dat het slachtoffer die kleding ook echt gedragen heeft?!

          • Isabel Blanco:
            10 september 2009 om 21:47

            @Roos, sterker nog dit kun je dus ook met een dweil doen…… ik begrijp steeds beter de uitspraak van iemand die me zeer dierbaar is: Tessa is een slechte actrice….

        • Roos:
          10 september 2009 om 21:54

          @Isabel, and the Oscar goes to…

          • Isabel Blanco:
            10 september 2009 om 22:18

            @Roos, Petra die is echt goed bezig, die heeft een foto in de hand van een meisje terwijl er pumps op staan en is nu in Amsterdam alweer een andere dader aan het pakken…………….

        • Roos:
          10 september 2009 om 22:23

          @Isabel, er bestaat toch ook zoiets als de loden Loekie, zou dat wat voor ze zijn? Ze maken reklame voor zichzelf, alleen is het negatieve reklame, veel wind, maar weinig wol…

          • Isabel Blanco:
            10 september 2009 om 22:32

            @Roos, eh ja zou een optie zijn he…………. ben wel blij dat Samra in ieder geval zegt hoe slachtoffer 2 is vermoord……… schoten.

        • Roos:
          10 september 2009 om 22:34

          @Isabel, inderdaad Samra was goed bezig

          • Isabel Blanco:
            10 september 2009 om 22:37

            @Roos, zekers, voor morgen heeft ze overigens een stukje geschreven voor de lezers.

        • Roos:
          10 september 2009 om 22:39

          @Isabel, oke, ik ga het zeker lezen!

          • Isabel Blanco:
            10 september 2009 om 22:43

            @Roos, mooi stuk over spiritualiteit :) en zeer passend bij 11 september

      • Roos:
        10 september 2009 om 22:49

        @Isabel, ik zal het in de gaten houden!

    • Isabel Blanco:
      10 september 2009 om 21:10

      @carin, och ik verwacht helemaal niets uit het ZZ kamp hierover.

  • Geplaatst door linda op 10 september 2009 om 16:24

    Ik ga kijken of ze weer op PD komen geblindoekt in een auto, dat zou spannend zijn hahahahaha.
    zeker nu we dit weten.

    • Isabel Blanco:
      10 september 2009 om 19:38

      @linda, vast wel de auto staat links op de foto :)

      • Roos:
        10 september 2009 om 20:20

        @Isabel Blanco, vanmorgen was Petra op de radio, bij Giel Beelen, daar heeft ze haar mond voorbij gepraat. http://giel.vara.nl/reacties.425.0.html?&tx_ttnewstt_news=10309&tx_ttnewsbackPid=457&cHash=94bb7c8828 klik op de link 7.00 uur- 8.00 uur, op minuut 46, 15 seconden, ontlokt Giel haar een uitspraak. Dat ze de Pedofiel in de zaak Manon, in de ogen heeft gekeken, luister maar eens, ze praat haar mond voorbij

        • Isabel Blanco:
          10 september 2009 om 21:12

          @Roos, van Petra had ik eigenlijk niets anders verwacht. Die verzint iedere uitzending een andere gave erbij he………… tsja

        • Roos:
          10 september 2009 om 21:17

          @Isabel, ze zet zichzelf voor schut en heeft het niet eens in de gaten. Ze moet vooral lekker mee blijven doen aan het ZZ, dan gelooft niemand haar meer over een poosje.
          Ik in elk geval niet.

        • Roos:
          10 september 2009 om 21:43

          @Isabel, ze maken die moeder helemaal dol, met die uitspraken. Dat zij wel weet wie het is, als ze maar goed nadenkt. De moeder weet het echt niet en gaat het zichzelf nog kwalijk nemen zo

          • Isabel Blanco:
            10 september 2009 om 21:46

            @Roos, ik kan de moeder wel begrijpen, die ene man heeft een gedetaileerd verhaal verteld aan de politie echter het technisch bewijs is niet geleverd. Dus ga je je altijd afvragen of het de dader is of niet…… tenzij de echte wordt gepakt he. Je houdt je vast aan die ene strohalm.

        • Roos:
          10 september 2009 om 22:08

          @Isabel, een hoop gerommel en gedoe, maar dus weer bar weinig….

          • Isabel Blanco:
            10 september 2009 om 22:19

            @Roos, nog niets he, we zijn inmiddels bij de 2de zaak. Petra is al geweest *gelukkig. Wellicht dat er nu wel iets komt.

  • Geplaatst door carin op 11 september 2009 om 10:07

    Ik heb gisteren even gekeken,zaak Manon en *mijn gave* er even langs laten lopen.Wat velen ontgaan is,dat deze zaak *dubbel* loopt met de zaak Nicky Verstappen.Twee verdwijningszaken,10-08-1995 Manon,10-08-1998 Nicky.Drie jaar na elkaar en drie jaar leeftijdsverschil,beiden vermoord en misbruikt,beiden in Limburg,beiden zaken hielden zowel Helmond als Heybloem,maanden in de greep.Die jongen,die tegenover het oude huis van Manon aanwezig was,de moeder werd er misselijk van,dat was voor haar *een teken* van Manon.Gezien ik de zaak niet ken(en niet wil kennen),hoop ik dat er veel mensen hun geheugen hebben opgefrist gisteravond en er meldingen komen,die helpen richting de oplossing van dit zedendelict.
    De rest heb ik het ZZ gelaten voor wat het was.Zoals de Twin Towers,tweemaal getroffen werden ,zo werd Limburg ook tweemaal getroffen met een kindermoord.

    • Isabel Blanco:
      11 september 2009 om 19:48

      @carin, ook andere zaken spelen een rol he, Sijbers en Van der Hurk ook in die periode…..

    • Ad:
      16 februari 2010 om 8:27

      Helmond ligt in Noord-Brabant!

  • Geplaatst door Dick op 11 september 2009 om 21:49

    Beste Isabel,
    Volgens mij ben je jaloers omdat ze je niet uitnodigen. Ik kan uit eigen ervaring zeggen (1e serie bij RTL) dat er niets doorgestoken kaart is. Ben bij alle opnamedagen geweest en er werd niets van tevoren doorgenomen. Ja, de standpunten vanwaar een camerashot soms beter tot zijn recht komen, maar dat was dan ook alles.
    Ik vind je erg negatief in de benadering maar dat zal wel bij jou horen.

    • Isabel Blanco:
      11 september 2009 om 21:59

      @Dick, nee hoor, dat is niet mijn keuze. Hans heeft me uitgenodigd en komt die belofte niet na. Vind het wel jammer hoor laat dit duidelijk zijn, wil de dames en heren best in actie zien.

      Ik heb mijn punt in het vorige seizoen gemaakt en ga dit seizoen echt niet veel uithalen. Sterker nog heb contact met Samra gehad (gisteren zeker wel gezien) en ga de zakan apart van de uitzendingen hier op het blog nader belichten. Ze moeten gewoon opgelost worden.

      Dus jaloers? Nee absoluut niet, geen reden toe ook.

      • Roos:
        12 september 2009 om 9:17

        @Isabel Blanco, ik denk ook niet dat er ook maar 1 paragnost jaloers is of hoeft zijn op de paragnosten die wel meedoen aan het ZZ.

  • Geplaatst door Mandy op 12 september 2009 om 11:04

    Oh mensen toch!

    Ik kan jullie verzekeren dat die mensen op de set alleen van de productie crew zijn. Ben meer dan 1keer met een paragnost geweest naar de opnames om voor deze vriend/vriendin terug te rijden.

    Die mevrouw met de zwarte trui en gympen is de regisseur. En sinds wanneer draagt petra gympen? Hihi… En het ander meisje heeft een logboek in haar handen,zij is de blogger op de set. Heb tessa nog nooit met felgekleurde kleren gezien. Maar jullie misschien wel!?

    Mensen die daar in de omgeving wonen stonden die dag allemaal op straat en kunnen je vertellen dat die mensen op de foto echt geen tessa en/of petra zijn!

    Het is echt geen bedrog en paragnosten weten helemaal niks van te voren.

    • Karin:
      12 september 2009 om 11:16

      @Mandy, ze zijn het echt wel … of stand ins?

    • Roos:
      12 september 2009 om 13:08

      @Mandy, er zijn mensen op dit blog die in contact staan met de paragnosten die meedoen aan het ZZ. Je hoeft mij niet te overtuigen, dat lukt je namelijk niet. Vreemde vraag ook, of we Tessa weleens met fel gekleurde kleding hebben gezien. De kleding die men aanheeft bij een opname is van te voren op elkaar afgestemd, zodat er niet teveel dezelfde kleur of dessin aan hebben. Geen kleine streepjes of ruitjes, dat zorgt voor vertekend beeld. Wel heel toevallig overigens dat er twee medewerksters exact hetzelfde kapsel hebben als Petra en Tessa.

      • Dick:
        12 september 2009 om 14:13

        @Roos, Op de foto staan 5 personen. De dame met het blonde haar is Angela en die is hoofd productie, zij neemt met Robert door waar zij wil dat er opnames gemaakt moet en worden en hoe de camera zal draaien (dit alles op hoofdlijnen, want de paragnost(e) gaat zijn/haar eigen gang. De andere dame (in rood/groen) houdt bij wanneer er een opname begint of eindigd qua tijd opdat ze in de montage niet steeds de hele band moeten afzoeken. Daarnaast staan er op de foto nog een camera- en een geluidsman.

        • Isabel Blanco:
          12 september 2009 om 14:37

          @Dick, hey een kenner, de foto in de Tubantia gaat uit van de paragnosten en productie team. Dat is hier overgenomen. De info die je hier neer zet is dan ook interessant.

  • Geplaatst door mandy op 12 september 2009 om 15:05

    @Roos,

    Ik probeer echt niemand te overtuigen hoor, waarom zou ik ? Ik WEET gewoon dat wat ik zeg waar is.

    Die blonde mevrouw is inderdaad Angela.

    Geen paragnost is op deze foto te zien.

    • Dick:
      12 september 2009 om 18:19

      @isabel blanco, Klopt mijn vrouw heeft meegedaan en als begeleider ben ik 6 draaidagen meegeweest, zodoende kan ik dan ook aangeven wie er bij aanwezig zijn/waren en wat ze doen.

      • Isabel Blanco:
        12 september 2009 om 19:44

        @Dick, ok duidelijk, dan is de berichtgeving dus niet goed. Mail me even op isabelblanco@home.nl wie wie is, dan wordt er een nieuw stukje gemaakt met dezelfde foto erover. Ik ben uitgegaan van het onderschrift van de foto in het stuk in de Tubantia. En als dat niet goed is zal ik dat zeker rechtzetten.

    • Isabel Blanco:
      12 september 2009 om 19:52

      @mandy, ik hoop dat je email correct is ingevuld maar ik heb je even een mailtje gestuurd.

  • Geplaatst door Karin op 12 september 2009 om 23:52

    Okee, maar als een volgende foto een donkere en een wat gezette man laten zien, dan moet je niet meer aankomen met ‘dat is de crew’. Bovendien laat het overlet dat de firma ‘leugen en bedrog’ in de programma de overhand heeft, al is het alleen maar door de onbetrouwbare beloftes van de programmamaker.

    Overigens, het ZZ krijgt bijzondere concurrentie, maar daar kom ik van de week wel op mijn eigen blog op terug.

    • Roos:
      13 september 2009 om 9:59

      @Karin, spannend!

    • Dick:
      13 september 2009 om 10:38

      @Karin, Jij duid waarschijnlijk op Hans, nou die hebben wij tijdens alle opnamedagen 6 stuks niet gezien. (behalve tijdens de finale)
      Zal binnenkort wel de een aantal foto’s sturen naar Isabel, die gemaakt zijn tijdens de finale van Tessa en Nicolien.

      • Karin:
        13 september 2009 om 12:10

        @Dick, hij is toch verantwoordelijk voor de gang van zaken? Dus zit hem niet schoon te praten! Hij heeft een waardeloos programma neergezet, gespeend van integriteit een een aanfluiting voor echt goede, serieuze paragnosten, die er in Nederland ook rondlopen. ZZ is een poppenkast, schandalig voor nabestaanden.

        • Roos:
          13 september 2009 om 12:43

          @Karin, je hebt helemaal gelijk hoor! Ik vind het schandalig, over de ruggen van kwetsbare nabestaanden, die natuurlijk mee willen werken, want ze willen antwoord op vele vragen. En krijgen ze die? Welnee, het heeft tot nu toe helemaal niets, noppes nada opgelevert. Ja, stress, opgerakelde onmacht en verdriet. Want welke zaak is er nu feitelijk opgelost door dat wansmaak programma? Geen enkele…. Chapeau hoor makers van het ZZ, ben d’r maar trots op….

        • Dick:
          13 september 2009 om 13:20

          @Karin,Ik zit hem niet schoon te praten. Hij belooft dingen die hij niet nakomt en dat is niet netjes. Dit vind ik niet alleen maar er zijn diverse ZZ kandidaten die dit ook vinden en die laten zich zeker niet onbetuigd in hun reacties. Ook niet op deze blog.

          Kijk als je een programma maakt met nabestaanden moet je voor deze mensen wel alles uit de kast halen en van het programma wordt alles overgedragen aan de politie. Deze gaan hiermee verder aan de gang, maar dingen die de paragnosten aangeven (zoals ik zie wie het is, of uitdiepen van een kanaal (vorig jaar)) moeten naar mijn mening door het programma worden uitgelicht zodat iedereen kan zien wat er met de gegevens is/zijn gebeurt. De politie geeft niet zomaar iets prijs omdat dit in verband met de privacy wettelijk niet mag.
          Helaas zou het ook kunnen zijn aan het ontbreken van journalistieke ervaring of drive van het team (geloof ik eigenlijk niet) of mogen ze het niet van de politie, hiernaar ben ik erg benieuwd.

          Wat ik wel weet uit eigen ervaring is dat er NIETS vooraf wordt verteld. De kandidaten krijgen 1 dag van tevoren te horen waar ze naar toe moeten komen en dat is naar een plaats vanwaar je alle kanten opkunt. Dus doorgestoken kaart NEE dat echt niet.

          Wat ik wel wil is dat de mensen die aan het programma meewerken met respect worden behandeld. Dan praat ik dus niet alleen over de kandidaten maar ook over de mensen van de “productie”, want die proberen gewoon naar eer en geweten hun werk te doen.

        • Karin:
          13 september 2009 om 13:26

          @Dick … sommige kandidaten zijn het niet echt waard om met respect behandeld te worden … namen laat ik buiten beschouwing.

          Wie ben jij dan in dit verhaal? Een deelnemer, zoveel is duidelijk.

        • Roos:
          13 september 2009 om 13:30

          @Dick, ik kan me nog uitspraken van verschillende mensen voor de geest halen die, vorig seizoen van het ZZ, op dit blog geplaatst zijn. Dat er uitspraken gedaan worden door de paragnosten uit het programma, die letterlijk zijn overgenomen uit dossiers. Dossiers waar naar alle eer en geweten aan gewerkt is door vooraanstaande paragnosten.

        • Dick:
          13 september 2009 om 14:02

          @Karin, Laat ik zeggen dat ik beslist GEEN deelnemer ben.
          Laten we wel netjes met mensen omgaan, je stelt jezelf als paragnost wel in de schijnwerpers. Dat je niet gecharmeerd bent van een aantal mensen, dat kan ik mij voorstellen. Heb zelf ook helemaal niets met een aantal, maar daarom heb ik nog wel respect voor ze.

          @Roos, Wat ik weet (en zoals ik al eerder aangegeven heb), is dat er vooraf GEEN informatie wordt verstrekt (ik praat over de 1e serie bij RTL) dus eigenlijk het 2e seizoen HZZ.

    • Karin:
      13 september 2009 om 15:02

      @aan alleen, concurrentie voor het zesde zintuig, vers geplaatst op mijn blog.

    • Isabel Blanco:
      13 september 2009 om 16:42

      @Karin, ik ga het zo maar even lezen dan je blog :)

  • Geplaatst door Karin op 13 september 2009 om 14:23

    @Roos, ja precies. En zelfs zonder voorinformatie vooraf is het bezoek aan een bepaald politiebureau of de plaats delict al voldoende geweest voor desbetreffende paragnost om dit te herkennen, juist door de uitgebreide kennis van het dossier van die paragnosten (waaronder veel concrete onderzochte informatie). Daar kan ik dus beslist geen respect voor opbrengen.

  • Geplaatst door Michael op 13 september 2009 om 14:32

    de fotograaf van de Twentse courant
    Tubantia bevestigt dat er op de foto´s want er zijn er meerdere
    de 2 paragnoste´s op de bewuste foto staan!

    Maar aangezien ik daar niet te plaatse was mag ik daar eigenlijk niet over oordelen.
    Want er gaan geruchten op het internet dat de waarheid soms een leugen is Lol

    • Isabel Blanco:
      13 september 2009 om 16:35

      @Michael, and so be it

      • Dick:
        13 september 2009 om 20:13

        @Isabel Blanco, is Michael de fotograaf, zo ja, laat hij dan de foto’s eens doorsturen zodat ze duidelijk te zien zijn. Je kunt van de foto bij dit bericht geen andere conclusie trekken dan die ik gedaan heb.

        • Karin:
          13 september 2009 om 20:31

          @Dick, enfin, volgende keer zien we dus die donkere met rood haar en pippi langkous staartjes en de blonde is dan brunette geworden, dit om elk ‘misverstand’ te voorkomen.

          Maar daarmee is nog steeds niet bewezen dat de paragnosten hun info niet vooraf krijgen.

        • Isabel Blanco:
          13 september 2009 om 20:39

          @Dick, nope maar wel iemand die heel veel mensen kent :)

  • Geplaatst door denise op 16 maart 2011 om 10:56

    die 2 die er staan, zijn idd géén Petra en Tessa.
    Petra heeft géén krullen, en géén gympen.
    Tessa ook niet.
    Ook al lijken ze er op.
    Ik weet zeker dat ze dat niet zijn.

  • Geplaatst door anne op 1 maart 2012 om 22:30

    Ik denk dat jullie gewoon jaloers zijn

  • Geplaatst door Ad op 2 maart 2012 om 14:06

    De schrijver is blijkbaar zelf wel paranormaal aangezien hij aan de achterkant van een persoon kan zien dat het hier Tessa betreft.

    Ondanks de lens die is gebruikt kun je duidelijk zien dat het hier om een best groot vrouwspersoon gaat. Tessa is beduidend kleiner naar mijn mening.

Geef een reactie