Voorspelling Cor Japin 2009

Voor de rest van 2009 voorspeld Cor Japin het volgende op de onderstaande vragen:

Wat voorzie je op politiek gebied in Nederland?
 
Wat voorzie je op het gebied van de economie?
 
Het Koninklijk huis?
 
Buitenlandse Politiek?
 
Rampen en dergelijke?
 
Griep etc?

 
Michael van olffen zal op de achtergrond blijven en in december een giga zaak oplossen.
 
Isabel Blanco zal enigzins beter contact krijgen met de Dekker groep
 
Ko van dijk / Paul Smit krijgt het zwaar te verduren, alleen dat is nog niks met wat er in 2010 met hem zal gebeuren
 
Jan Smit zal eveneens weer een tv blunder begaan
 
Gerard Joling, gaat even uit de roulatie, ik denk door medische klachten
maar het kan ook zo zijn door iets anders
 
Monique van der Ven zal een operatie moeten ondergaan
 
en iemand van rtl boulevard zal aangevallen worden
 
Peter R de vries word verdacht van een misdaad / schandaal en zal dit jaar nog niet bekennen.

De politiek zal nog even blijven sukkelen zoals deze de afgelopen tijd heeft gedaan echter zullen er nog meer comotie ontstaan over de miljoenen nota.  Economisch zullen we nog een fallback krijgen en een flinke. In het koningklijk huis zal het er rustiger aan toe gaan dan het is geweest t/m eind 2009
alleen zal Willem Alexander nog een blunder begaan. Qua rampen zit er zeker nog wel een storm aan te komen een storm die velen malen harder zal zijn dan die we pas gehad hebben, in vergelijking konden we dat geen eens een storm noemen. We zullen dit jaar trouwens iets meer sneeuw kunnen verwachten
en EINDELIJK ook rond de kerst. Regen / sneeuw / hagel ( kortom neerslag ) zal in overvloed aanwezig zijn deze winter t/m einde van het jaar, ook zal ten hoogte van kust gebieden op meerdere plaatsen de dijken / duinen doorbreken

Een stroomstoring kunnen we verwachten en dit op GROTE schaal ik verwacht deze ongeveer in november 
 
Oud en nieuw zullen er meer slachtoffers vallen dan de afgelopen 5 jaar omdat er meer illegaal vuurwerk zal zijn
 
Een schietpartij zal in amsterdam plaatsvinden hierbij zullen een dozijn mensen heen gaan 
 
De mexicaanse griep zal in december gaan liggen de kou overheerst te griep
 
In het oorlogs gebied van afganistan zullen ALSNOG weer nederlandse militairen heen gaan
en er velen sneuvelen de oorlog wakkerd weer aan
 
En er zal een vliegtuig ongeluk plaatsvinden in nederland weer in de buurd van flats / of laagbouw
in ieder geval op grote schaal zoals de Bijlmer ramp 
 
Agresiviteit zal onder de burgers doen oplaaien ook richting de politiek
 
De boeren zullen gedeelte`s land moeten weg doen vanwege een iets wat ik eerlijk gezegt niet bevatten kan
 
Oh en Ko van dijk / Paul Smit !!  de huizenmarkt zal instorten, ik bedoel dan… NOG VERDER ! dit heeft te maken met de economische fallback die ik aan het begin al aangaf
 
Verder zullen vele van deze uitspraken veel invloed hebben / half verder gaan in 2010 en ik vind het dan ook moeilijk om tot einde dit jaar te beperken
 
M.v.g. Cor Japin

Copyright Klaarhelder en Isabel Blanco mbt tot alle stukken uit de rubrieken columns, tv, voorspellingen, dossier en dossier Vaatstra, wetenschappers, mediums, interviews, films, oude doos, paravisie, nieuwtjes allerlei, beursagenda, religie en spiritualiteit, spookhuizen, sektes , tip van de week en alle andere stukken muv sapaho en vredesduif, alle rechten zijn overgedragen januari 2010 en gelden vanaf dat moment.


Lees ook:Ko van Dijk (Paul Smit) tot over zijn oren in ontvoering Katja Leendertz
Lees ook:Wat een paniek over 2012, zo spannend wordt het allemaal niet
Lees ook:De dood is niet werkelijk, het is maar een idee
Lees ook:Jaarvoorspelling Cor Japin 2010
Lees ook:Zintuigen als poort naar het NU

Heb jij Paranormaal.Blog nog steeds niet toegevoegd aan je Google homepage of Reader? Klik hier!


  • Geplaatst door Michael op 15 september 2009 om 15:26

    Ik mis de aankondiging van het zangduo COCABLANCO

    En hun hit Geef het geld maar aan mij
    als paradie op heb je even voor mij van en voor de kabinet

    • Isabel Blanco:
      15 september 2009 om 15:36

      @Michael, :)

  • Geplaatst door Cor Japin op 15 september 2009 om 16:26

    Btw, dat van die boeren die hun land moeten afstaan
    zijn de agrarisch < ( schrijf je da zo ? )
    het lijkt mij dat dit zal gebeuren door iets van de natuur mogenlijk door de vele neerslag
    ……
    maargoed het kan net zo goed zijn dat ze een snelweg bouwen ofzo .. maar wilde het ff kwijt

    • Isabel Blanco:
      15 september 2009 om 16:43

      @Cor Japin, Westerschelde, de Hedwigpolder, er zijn plannen om deze weer terug te geven aan het water……… er is veel weerstand over, dus vermoedelijk zie je de uitkomst al.

  • Geplaatst door Cor Japin op 15 september 2009 om 16:47

    ik had net iemand aan de tel, en ik zei al.. het is water ofzo
    dus vandaar dat ik hier zeg bijv. door neerslag
    en dat kan je navragen aan die gene !!
    dus als jij dit zo zegt, ja zou kunnen ja.

    • Isabel Blanco:
      15 september 2009 om 17:12

      @Cor Japin, we weten het denk ik binnenkort.

  • Geplaatst door sandra op 15 september 2009 om 20:16

    hoi cor, ik heb een vraag over de storm, ik heb zelf een beeld gehad van een mealstroom tussen nederland en frankrijk waarin ik zag dat er drie boten erin gingen. heeft dit er ook iets mee te maken? soms zie ik dingen maar weet niet wanneer ze uitkomen.

    • Isabel Blanco:
      15 september 2009 om 20:19

      @sandra, ik ben benieuwd wat Cor er van zegt. Zijn reactie zal zo wel komen denk ik.

    • Cor Japin:
      15 september 2009 om 23:40

      ik zie een storm in nederland. en deze zal HARDER zijn dan de storm van afgelopen weken.
      orkaan ? zou kunnen !
      schade ? denk het wel ( eigenlijk wel zeker )
      dit is iets wat ons flink in geheugen zal blijven

      • Karin:
        15 september 2009 om 23:42

        Dat voorspelde Vredesduif ook al (zie een paar blog terug).

  • Geplaatst door Michael op 15 september 2009 om 23:32

    Cor zit nu even Popstars te kijken bij SBS6 want volgend jaar slaat hij genadeloos toe met COCABLANCO ,,,Geef Je geld maar aan mij,,,dan komt Jantje Smit zijn moeder niet te verwarren met
    die andere smit en zo…..Jaap van de Bold Manager van de Parastars draagt het managment aan mij over zodat hij Marco Borsato weer op de rails kan zetten.Maar ik kom dan weer in 2 strijd omdat ik net Britney Spears wil lanceren.Dus verkoop ik de rechten aan het Kabinet om Nederland in een klap uit de crisis te halen.Als dank zet Geert mij uit het land en ga ik proberen het conflict in Irael op te lossen echter daar schieten ze mij dan dood.

    • Karin:
      15 september 2009 om 23:37

      @Michael, wat dicht je jezelf een ingewikkeld lot toe. Je leven is toch al spannend genoeg?

      • Michael:
        15 september 2009 om 23:55

        Dat wel Karin maar het kan altijd spannender het was trouwens 2 junie 1982 ij de kuip en die dag er voor in t Paard.

        • Karin:
          16 september 2009 om 0:00

          Oja, Jagger… ja, dat zou best kunnen, voor mijn gevoel al weer eeuwen terug. De goede vorige eeuw, he? Toen was ik nog piepjong.

    • Cor Japin:
      15 september 2009 om 23:41

      juist.. nee ok … neem dit maar met een korrel zout maar dan wel een zak zout van 25 KG

    • Michael:
      15 september 2009 om 23:45

      Dit was een satire ik zit naar popstars te kijke

      • Cor Japin:
        15 september 2009 om 23:48

        ik was de beste bij popstars
        met nadruk op WAS :P
        ooit eens ergens 20 jaar terug

        • Michael:
          15 september 2009 om 23:52

          Cor dat was toch bij meneer Cactus of Ren je rot

        • Vrijdenker(?):
          18 september 2009 om 15:02

          Ren je rot? Ik was toen al een betweter. Stond daar altijd in vak met het onjuiste antwoord. Dat is tot op heden nog zo denk ik. Maar door afwijkend gedrag ben ik wel uniek…ha,ha,.

        • Vrijdenker(?):
          18 september 2009 om 15:06

          Was je toen al geboren?LOL!
          Sorry Michael is plagiaat,bedenk ik mij nu.HA,HA
          Nu goedgemaakt?

  • Geplaatst door Karin op 15 september 2009 om 23:40

    De laatste weken zijn weer veel van de jaarvoorspellingen uitgekomen.

    De laatste voorspellingen, ook van Cor, zal ik even in een apart stukje opnemen.

    Voor Cor, als die niet weet waar het om gaat. Isabel en ik houden de jaarvoorspellingen bij, en Isabel zet elke maand een update hiervan neer.

    • Cor Japin:
      15 september 2009 om 23:47

      Ik kijk eigenlijk zo goed als geen nieuws.
      vertel… wat heb ik gemist

      • Michael:
        15 september 2009 om 23:50

        cor tegen wie heb je het nu

      • Karin:
        15 september 2009 om 23:56

        @Cor, in het begin van dit jaar hebben zowel beroepsparagnosten als enkele reageerders hier jaarvoorspellingen gedaan, die zijn allemaal geplaatst.
        Wij hebben die voorspellingen op een rijtje gezet en daar nog wat andere bijgevoegd van de ‘groten’ zoals Michael, Jan van der Heijden, Peter v.d.Hurk.
        Isabel en ik houden, via de media, bij wat er van uitkomt (het is een hele waslijst). Isabel plaatst maandelijks een update van de uitgekomen voorspellingen op dit blog. Op mijn blog licht ik er soms wat opvallende tussenuit.

        Dus om te weten wat de jaarvoorspellingen zijn geweest moet je terug naar december 2008.

  • Geplaatst door Cor Japin op 18 september 2009 om 14:23

    als er nog vragen zijn die tot nadere verklaringen kunnen lijden
    vraag het gewoon, want bij een vraag heb ik meestal meer dan wanneer ik het intrepetatieloos opschrijf ( mja type dan )

  • Geplaatst door sandra op 18 september 2009 om 14:36

    ik heb een vraag aan cor, wat denk jij van het jaar 2012 en de accentie(de overgang), en bestaat de ulliminatie? zijn zij het die de wereld proberen over te nemen. ik zelf heb het gevoel dat de echte ellende/de strijd pas na 2012 gaat beginnen,maar ik kan erook naast zitten.

    • Cor Japin:
      18 september 2009 om 14:39

      2012 zal net als het jaar 2000 zijn kwa theorieën
      2000 zou er ook van alles gebeuren
      2012 is wel het jaar dat we het sterkst zullen staan.
      want 2012 zal wel veel tegenslag zijn.. maar zullen we sterker uitkomen
      2012 steld dus niet veel voor, behalve dat het het sterkste jaar zal zijn voor nederland
      maar dat is dan weer mijn visie

  • Geplaatst door Vrijdenker(?) op 5 oktober 2009 om 22:54

    Geen kroon voor Alex & Max.
    Elders op dit blog heb ik al eerder geschreven dat de verwachting gerechtvaardigd is dat koningin Beatrix in 2010 afstand zal doen van de troon. Deze verwachting is louter en alleen gebaseerd op het feit dat de koningin volgens mij echt geen zin meer heeft in een zoveelste kabinetsformatie na de tweede kamerverkiezingen in 2011.
    Willem Alexander en Maxima staan niet echt te trappelen en te popelen om mama’s troon te bestijgen. Zij hebben een optrekje in Argentinië en er nog een besteld in Afrika. Dit laatste vakantiehuisje staat reeds lang in de politieke belangstelling (ter discussie). Zelfs Oranjeverenigingen raden het de troonopvolgers af om in een gebied te investeren dat niet erg stabiel te noemen is in politiek en economisch opzicht.
    Het gedrag van “Alex en Maxi” vertoont echter verschijnselen van vermoeidheid om steeds weer zich te moeten bewijzen, zonder mogelijkheid zich te mogen verdedigen, zonder enige eigen wil afhankelijk te moeten zijn van “politiek Den Haag” ONGEACHT WIE PREMIER IS. Daarom weet ik zeker dat deze kinderen van deze eeuw niet kiezen voor “dienstbaarheid” aan de burgers van Nederland. De wereld is veel groter vinden ze. Daarom zoeken ze woningen heel ver bij Nederland vandaan in het belang van hun eigen kinderen/gezin. Als een oprechte oranje-fan zal ik het betreuren en hun keuze respecteren. Tevens voorkomen ze een “VOOR-TEGEN-campagne” in Nederland, het land waar ze toch van houden en ik van hen.

  • Geplaatst door Vrijdenker(?) op 6 oktober 2009 om 23:38

    Alex en Maxima vervolg….Gisteren heb ik op deze “pagina” geschreven dat Alex en Maxima niet de troon zullen bestijgen.
    Vandaag is het vermoeden geuit dat Nederland een voormalig Argentijnse piloot (met Ned.nationaliteit) niet wilde uitleveren aan Argentinië. Dit land heeft in de maand maart (!) al om uitlevering gevraagd. Er is een afspraak in het geheim gemaakt met dit land om dat door Spanje te laten doen. Als reden wordt gegeven “bescherming van het Koninklijk Huis”.
    Aldus advocaat Spong van de piloot voor tv.
    Geheime dienst zou bovendien ook al lang onderzoek hebben gedaan naar integriteit van bouwers en/of projectontwikkelaars buitenhuisje in Afrika (Bron: 2e Kamer).
    Zou u in hun plaats nog zin hebben om toekomstige dragers van de kroon te zijn? Ik niet.

    • Karin:
      7 oktober 2009 om 0:11

      Hum, was dat het zorgelijke gezicht van de koningin?

    • Michael:
      7 oktober 2009 om 0:29

      Er gaan geruchten dat mogenlijk de 2de zoon als troonopvolger komt omdat lex als niet geschikt word geacht RVD lek of het waar is ik weet het niet.Maar bij Alex heb ik altijd een raar gevoel gehad ook qwa zijn gezondheid ahum shit dat was secret classef……

      • Karin:
        7 oktober 2009 om 0:33

        Ik heb de koningin een keer eerder zo ‘gezien’ en dat was ten tijde (iets ervoor) dat de ziekte van Claus bekend werd gemaakt. Dus Alex en gezondheidsperikelen? Zou kunnen, maar daar zie je nog niets van. Ik krijg nu ook sterk het gevoel dat er aan besluitvorming hieromtrent iets meer vooraf is gegaan, misschien de gebeurtenissen ook tijdens koninginnedag?

        • cor japin:
          7 oktober 2009 om 0:56

          ik personenlijk denk dat willem alexander helemaal nergens zin in heeft en daarom “excuses” verzint en als hij al wat heeft dit erger doet laten overkomen om vervolgens niet te hoeven doen wat hij zou moeten ( maar dit is dan gezegt vanuit een mensenlijk optiek en niet als paragnost zijnde < ik zeg het er maar even bij )

      • Vrijdenker(?):
        7 oktober 2009 om 5:29

        Michael, de tweede zoon van Beatrix en Claus, Prins friso en prinses Mabel zijn door zonder toestemming te vragen voor hun huwelijk aan het kabinet geen troonopvolgers.Bovendien geen lid meer van het Koninklijk Huis.
        Prins Contatijn is de derde en jongste zoon van Beatrix en Claus getrouwd, met toestemming van kabinet, met Prinses Laurentien. Als lid van het Koninklijk Huis heeft Prins Constantijn welliswaar gekozen voor een eigen loopbaan, maar is in principe reserve-troon opvolger als hij en zijn echtgenote dit zouden ambiëren indien Alex en Maxima verstek zouden laten gaan.

        • Ariadne:
          7 oktober 2009 om 9:27

          Ik vermoed dat er nog zóveel meer zaken meespelen bij het koninklijk huis waar wij absoluut geen weet van hebben en nooit zullen hebben. Het is een van de voornaamste Bilderbergfamilies met belangen over de hele wereld. Wij hebben geen benul van de echte hiërarchie binnen deze familie. Laten we wel zijn, in welk normaal gezin hadden we iemand als Mabel geaccepteerd? En bij hen wel? Moet toch wel een heel belangrijke iemand zijn qua bloedlijn oid. Persoonlijk denk ik, dat deze familie, samen met Jordanië een van de belangrijkste rollen in de bloedlijnfamilies speelt op deze wereld en wanneer iemand als Alex dan iets anders uitvalt dan bedoelt hebben ze misschien een klein probleempje. God, wat is die knaap stom zeg, oeps.

        • Michael:
          7 oktober 2009 om 10:19

          Vrijdenker daar heb je gelijk in maar ik bedoelde eigenlijk de tweede in troonlijn bedankt voor de aanvulling.
          Ariandne Mabel is een mooi alternatief om een geheim te bewaren if you know what i mean.

  • Geplaatst door Michael op 7 oktober 2009 om 10:21

    En ik zeg niet dat lex geen koing word maar hij is een zorgenkind met een ziekte die een broer of zus variant is van MS.

  • Geplaatst door Ariadne op 7 oktober 2009 om 10:29

    @Michael, alleen de naam Ma-bel Son al, die is niet meer toevallig. En ik weet absoluut wat je bedoelt.
    Overigens ben ik het met je eens wat betreft WA’s gezondheid. Hem mankeert al heel lang iets. Dat pafferige komt niet alleen door een verkeerde levenswijze. Het is iets chronisch. Hopelijk heeft hij wel een dokter die hem kan helpen….gek he, maar daar twijfel ik nou helemaal niet aan.

    • Roos:
      7 oktober 2009 om 10:37

      Dat pafferige komt door medicijnen, rond zijn 20e was hij ook zo’n periode pafferig, toen weer slank etc. etc. Hij heeft een chronische aandoening. Er komen wel meer chronische ziektes voor in de koninklijke familie, dus WA zal ook zijn portie wel hebben.

      • Ariadne:
        9 oktober 2009 om 9:18

        Inteelt hé!!!

  • Geplaatst door Vrijdenker(?) op 9 oktober 2009 om 0:12

    @Isabel
    @Karin
    @Michael

    Jullie mogen mijn verwachting (5 & 6 oktober j.l.) over Alex en Maxima opnemen als voorspelling 2010.
    Verwachting is zeker weten.

    • Karin:
      9 oktober 2009 om 0:51

      Ik zal het in mijn achterhoofd opslaan. Jij weet het natuurlijk wel uit de eerste hand….:)

      Het is nu wel volop in het nieuws.

    • Michael:
      9 oktober 2009 om 9:23

      Bij de genoteerd Vrij Denker als je trouwens die aanhalingstekens weg haald ben je nog vrijer lol.

    • Vrijdenker(?):
      9 oktober 2009 om 13:02

      Karin,heel kort (moet naar ziekenhuis), maar 5/10 wist Ik het zeker. Lees maar. Daarna kwam nieuwsexplosie. Echter NOG niets over weigering van Kroon en dat gebeurt zeker.

  • Geplaatst door Sarah op 9 oktober 2009 om 22:45

    hoi,

    met interesse allerlei voorspellingen gelezen. Veel over het vliegtuigongeluk dit jaar, maar is dat dan dat ongeluk geweest bij Schiphol?
    Want laten we het niet hopen dat het gebeurt, maar ik vind het frappant dat meer paranormaal begaafden dit zeggen. Het jaar 2010, zijn daar eigenlijk al voorspellingen over?

    • Isabel Blanco:
      9 oktober 2009 om 22:57

      OP zich heeft Linda Bolman er een goede voorspelling op denk ik………. 2010 komt nog, die verschijnen in december op het blog, ik moet nog een lijstje maken voor de paragnosten.

  • Geplaatst door Sarah op 9 oktober 2009 om 23:20

    Bedankt voor je snelle antwoord. Zal die van Linda nog eens lezen. Succes met je werk! Lees al een tijd mee, dacht; laat ik ook eens mijn duit in het zakje doen.

  • Geplaatst door janaba op 3 november 2009 om 14:46

    hmmm…… de voorspellingen kan ook niet kloppen,
    omdat alles erom heen kan veranderen dusja,
    men weet nooit zeker dat alles klopt,
    de storm in nederland 22-11-2009 is niet waar?
    en veel paragnosen, zeggen de aarde gaat in 2120 eraan?
    onmogelijk, haha dan ben ik al niet meer op aarde.
    toen zeiden ze ook in het jaar 2000 gaat de aarde eraan, ze zijn maf.
    ik denk zelfs, de aarde kan niet vergaan aarde blijft altijd leven.

    • Isabel Blanco:
      3 november 2009 om 21:38

      De maya kalender en goeroes zeggen dat dat 2012 het doemjaar is. Niet zozeer de paragnosten.

  • Geplaatst door Cor Japin op 12 november 2009 om 0:39

    In het koningklijk huis zal het er rustiger aan toe gaan dan het is geweest t/m eind 2009
    alleen zal Willem Alexander nog een blunder begaan
    Met zijn garnaal die naar de klite gaat HAHAHAHAH

    hij was een beetje dom :P

  • Geplaatst door Cor Japin op 12 november 2009 om 0:50

    en iemand van rtl boulevard zal aangevallen worden
    ……
    ik denk dat dit nu gebeurd is met dat albert en die andere is geweest
    echter heb ik nog sterk het vermoeden dat er nog iets in de studio staat te gebeuren alsof er een soort van fysiek geweld gaat komen daar

    • carin:
      12 november 2009 om 10:41

      Ja,als je je brood verdient,met vegen voor de deur van een ander,roddelen,kan er ook eens *iemand* komen,die je der een terugveegt.Albert heeft nog het een en ander te leren,hij kwetst vaak mensen *onbewust* en is dan niet zo sociaal.Menigeen lapt dat aan zijn laars,maar er zijn er ook die hem spuugzat zijn.Het gaat een keer gebeuren,live voor de camera,voor Albert onverwacht,met iemand waar hij al vaker *verkeerde* dingen van naar buiten heeft gebracht en al eens eerder zijn excuses voor heeft moeten aanbieden.Ondanks dat ik zwaar tegen geweld ben,leert Albert uit deze klap,hij denkt voortaan beter na over *zijn publicatie’s* tegen de BNer.

      • carin:
        12 november 2009 om 13:14

        Zou dat iets kunnen zijn met *Emiel Ratelband*???????

        • Cor Japin:
          12 november 2009 om 17:34

          nee .. ik zie emiel er niet bij

  • Geplaatst door moeder op 21 november 2009 om 22:28

    ik ben geen helderziende,droom alleen af en toe wat, wat uitkomt
    maar willempie wordt net zo min als Charles (engeland)
    ook maar iets als landhoofd
    Waarom? omdat mamma Bea en Elizabeth het niet willen.

    • Roos:
      21 november 2009 om 22:32

      Ik denk moeder, dat je dat helemaal goed gedroomd hebt. Die uitspraak heb ik ook in mijn jaarvoorspelling van 2010 staan (komt over een poos op dit blog)

      • Vrijdenker(?):
        22 november 2009 om 18:42

        @Roos. Hoy. Dus sta ik niet alleen met mijn reacties van 5 en 6 oktober jl. over Alex en Maxima. Ze bestijgen de troon niet.
        Deze reakties van mij zijn te vinden op “voorspelling Cor Japin 2009″. Ook te vinden middels Google (voorspelling Cor Japin dan).

        • Roos:
          22 november 2009 om 18:58

          @Vrijdenker(?)Leuk weer wat van je te lezen! Zijn we het weer met elkaar eens he?!

    • Isabel Blanco:
      21 november 2009 om 22:38

      Koning Constatijn, ik geloof dat er best veel mensen zijn die dit niet erg gaan vinden… zou opmerkelijk zijn als het uitkomt.

      • Roos:
        21 november 2009 om 22:49

        Afwachten maar weer he?

  • Geplaatst door moeder op 21 november 2009 om 23:19

    Ik geloof echt in helderzienden, maar zoals ik al zei: ik ben het niet offe wel een beetje?
    ik droom van iets en het komt uit.
    Ik zag sommige dingen al aankomen.

    En ik heb geleerd dat het niet voor familie en zo kan?
    bij mij juist wel.

    kan iemand mij leren er voor open te staan?
    wat als je bijv in Gerrit Hein ontvoering of vliegramp(bijlmer) zoiets heb ah joh echt niet
    en het gebeurt jaren later wel?

    Heb ook dromen gehad over persoonlijke situaties die helaas ook bleken te kloppen.

    Waar kan ik hiermee terecht?

    • carin:
      22 november 2009 om 9:16

      @moeder,zoals U komen er steeds meer mensen,die dromen * zien* uitkomen en er even versteld van staan,dan beginnen op te letten en daardoor steeds meer vertrouwen in hun dromen krijgen.Gewoon te open stellen ervoor, ze opschrijven en kijken wanneer het in het *echt* voorbij komt en vooral meelopen,vertrouwen opbouwen waardoor je zelfvertrouwen hoger wordt.Waar je terecht kunt???
      Gezellig hier blijven bloggen.schrijven en vragen stellen.Jij *ziet* dingen aankomen in je eigen familie,zo ben ik er ook een.Vlak langs mij lopen alle dromen uit te komen.Een goede raad:laat je niet voor gek verklaren door anderen,vertrouw op je eigen gevoel,dat is van jou,dat is het enigste,dat je niet bedriegt,blijven volgen.

  • Geplaatst door moeder op 22 november 2009 om 4:44

    uh
    ff
    koningshuis wordt afgeschaft?

    Traditie contra ????

  • Geplaatst door carin op 23 november 2009 om 9:22

    @Wilhelm von Oranje,ooit geleerd eens mens met respect te behandelen?Elk probleem is er een en verdient de aandacht en kan serieus benaderd beworden.Er komen in de toekomst steeds meer *dromers* met problemen en de spot drijven met de medemens, doen er eigenlijk al velen.Oren zijn er om te luisteren,niet om te oordelen.

  • Geplaatst door moeder op 23 november 2009 om 11:58

    @ Carin en Wilhelm
    Ik zag het nog niets eens als iets respectloos.

    En nee ik was niet moe , kon niet slapen, dacht eigenlijk dat hij het aardig bedoelde ;)

  • Geplaatst door moeder op 23 november 2009 om 13:02

    Bang?
    dat hoeft toch niet?
    Voor wie dan?

  • Geplaatst door moeder op 23 november 2009 om 15:36

    Als wilhelm nog mee leest????

    Ik weet niet of mijn vermoeden klopt, Alleen Isabel zal wel weten wie je bent.

    Maar als je in contact met me willen treden mag het best!!!!

    Als geen ander weet ik hoe het is bang te zijn.

    Alleen je moet nooit je kop in het zand steken altijd open blijven staan.

    Het helpt overigens ook alleen als je zelf er iets aan doet. Je moet niet afwachten wat een ander.

    Mijn ( levens)ervaring heeft mij in ieder geval geleerd dat dingen niet zomaar gebeuren.

    Dus kom Wilhelmus niet gelijk de moed opgeven.

    • Vrijdenker(?):
      23 november 2009 om 17:55

      Eén keertje maar wilde ik Wilhem Von ……..spelen. Iemand gekwetst? Kritiek? Terecht dan. Ik buig nederig mijn hoofd (niet te lang, loop anders paars aan. Maar men kan zeggen wat men wilt; ik (vrijdenker) ben wel oprecht. Grapje dus.

      • carin:
        23 november 2009 om 18:21

        Die eerlijkheid waardeer ik zeer.Ik dacht aan een zeer angstig persoon met trouble en ……

      • Roos:
        23 november 2009 om 19:27

        @Vrijdenker(?)Had ik het weer goed gezien he? :)

  • Geplaatst door moeder op 23 november 2009 om 22:44

    @vrijdenker

    Oprechtheid en grapjes kunnen ook pijn veroorzaken en hoop………

    Je hoofd buigen is dan wel heel makkelijk.

    Dus niet meer doen scheelt in ieder geval 1 mens een dag vol verdriet

    • Vrijdenke(?:
      24 november 2009 om 9:36

      @moeder,
      Door mijn grapjes pijn?
      Door mij één dag vol verdriet?
      Waarschijnlijk ook door mij niet kunnen slapen?
      hoofd buigen makkelijk….? Wat moet ik dan doen?
      Oprechtheid en eerlijkheid pijn?
      Dit laatste begrijp ik al helemaal niet, dat ligt aan mij hoor……..Verder heel veel kracht, liefs (om het lijden te verzachten)en een zakdoekje aangeboden door Vrijdenker(?)

      • Irene:
        24 november 2009 om 10:41

        Vrijdenker(?

        Hier ga je toch niet serieus op in zeker niet na wat ze over haar schoondochter en zoon schreef.
        Gewoon negeren geen aandacht geven,welcome back je bent een juweel laat je dat niet afpakken door zoiets,
        Altijd die negatiefe aktie´s hier deze site zou een en al liefde en begrip moeten uitstralen.

        Heal the world begin met een smile.

      • Roos:
        24 november 2009 om 11:12

        @Vrijdenker(?) een grapje moet kunnen en we weten wie het doet, toch? Ik hoor of lees wel eens ergere dingen,valt dat van jou reuze mee.Ik denk niet dat je iemand enorm op zijn hart hebt getrapt dusse, ga gewoon door met jezelf zijn? Trek je het nog een beetje allemaal, zo tegen de feestdagen aan?

        • Vrijdenker(?):
          24 november 2009 om 14:13

          @Roos, dank voor je belangstelling, vind ik leuk. Als ik alles vertel, datgene wat ik mee maak, wordt Isabel ziedend. Een leerling die totaal andere dingen zegt dan zijn leraar op de computer zet. Medici in ziekenhuis. Kom ik achter door inzage bij andere specialist in een polikliniek.
          Morgen hierover met twee “objectieve” andere (geschrokken) specialisten een diepgaand gesprek.
          Voor mij betekent het dat een iets gunstiger situatie ontstaat dan aanvankelijk is geschetst.

          • Isabel Blanco:
            24 november 2009 om 21:46

            Mmmm hoe ziedend zal ik worden? Je te hulp schieten denk ik dit lezend.

        • Roos:
          24 november 2009 om 16:12

          @Vrijdenker(?) dan wens ik jou morgen heel veel sterkte en succes bij dat gesprek. Bijna alles wat anders is dan wat tot nu toe gezegd werd is beter, toch? Laten we hopen dat het een heel positief gesprek is voor jou!

    • Isabel Blanco:
      24 november 2009 om 12:06

      Hij doet het tenminste, kan je van veel anderen niet zeggen he. Vrijdenker dank voor je openhartigheid.

  • Geplaatst door moeder op 24 november 2009 om 12:38

    Wat raar dat er idd altijd negatief wordt gereageert hier

    Je kan het ook als kritiek zien als in joh besef even wat je doet.

    Maar als de toonzetting hier zo is?

    @ Irene liefde en begrip????

    Dan moet je even je eigen berichtje nalezen.

    • Irene:
      24 november 2009 om 13:05

      Heb ik gedaan lieverd niks mis mee, maar heb heel goed gelezen wat je over jou zoon schreef en Petra
      en er zijn hier wel meerdere die de naam Irene bezitten.

      • Vrijdenker(?):
        24 november 2009 om 13:55

        @Irene, ach so du bist wirklich Irene von Lippe Bisterfeld……ich bin Wilhelm. Ich lade dich ein…….hahahaha!
        Laten we af en toe maar eens lachen. Jij, anderen en ik hebben wél gevoel voor humor. Neem van mij aan: humor relativeerd.

        • Irene:
          24 november 2009 om 15:00

          Ja das bin ich, ich spreche auch mit dem boumen ,spass.

    • Roos:
      24 november 2009 om 16:14

      @moeder, het is maar hoe je het opvat. Veel zaken kan je ook als positieve respons bekijken. Leren om op een andere manier naar zaken te kijken. Is niet per definitie negatief.

  • Geplaatst door moeder op 25 november 2009 om 1:28

    Laatste antwoord:

    Internet zal nooit je werkelijke intenties kunnen weergeven!!!!!

    Wat de een positief bedoelt is voor een ander negatief.
    helaas worden en zullen nog steeds uitspraken op verschillende manieren worden begrepen.

    Ik dank een ieder voor hem/haar inbreng.

  • Geplaatst door moeder op 25 november 2009 om 2:43

    sorry
    zijn/haar inbreng

  • Geplaatst door Cor Japin op 1 december 2009 om 21:16

    En er zal een vliegtuig ongeluk plaatsvinden in nederland weer in de buurd van flats / of laagbouw
    in ieder geval op grote schaal zoals de Bijlmer ramp
    ………………
    dat moet zijn:
    een flat met ERACHTER laagbouw
    waar het vliegtuig ook schade zal achter laten

    • carin:
      2 december 2009 om 8:49

      Het worden Almeer rampen (misschien in Almere?),een explosie in de lucht met op de grond grote gevolgen,zoals op 21 december 1988 in Lockerbie,men vermoedt een terroridtische aanslag,iets met nummer 14,Air France??????

  • Geplaatst door Cor Japin op 1 december 2009 om 21:22

    @roos
    Er zullen ongeveer tussen de 15 en 20 % meer mensen last gaan krijgen van jou naam namenlijk roos ( bij hoofdhuid )
    dit vanwege het weer in nederland en de hoofden die uit zullen drogen en daarmee er dus meer roos zal ontstaan

    • Roos:
      1 december 2009 om 21:27

      Nou, dat klinkt niet echt lekker moet ik zeggen. Goede zaken voor schwarzkopf dan!

      • Isabel Blanco:
        1 december 2009 om 21:44

        Cor heeft er geen last van hihi en iemand moet er aan verdienen he. Hoewel roos niet zozeer weersafhankelijk is, heeft met huidtype te maken en aanleg.

        • Roos:
          1 december 2009 om 21:51

          Nee Cor niet! :)
          Klopt, roos is niet weersafhankelijk, het is een vorm van een infectie vaak, maar kan ook door grote temperatuursverschillen aangewakkert worden.
          Dus felle kou van buiten, warmte binnenshuis. Dus toch een beetje wel weersafhankelijk (koude winter komt er aan zei ik toch)

        • Karin:
          2 december 2009 om 19:54
        • Roos:
          2 december 2009 om 20:05

          @Karin, ik begrijp je niet helemaal, wat bedoel je met “Ik hoop niet dat dit je dozijn is”?

        • Cor Japin:
          2 december 2009 om 20:25

          nou karin .. dat denk ik niet ik zie echt een dozijn

  • Geplaatst door Karin op 2 december 2009 om 20:26

    sorry, was voor Cor (voorspellingen).

    Nou, het schijnt wel wild west te zijn geweest, geen kwetsuren.

    • Cor Japin:
      2 december 2009 om 20:29

      ik zie in dat artikel niks over een dozijn zowel geen dozijn kogels als een dozijn mensen
      dus denk dat het nog komen gaat

  • Geplaatst door moeder op 23 november 2009 om 1:13

    Aardige mensen hier!!!!!

    Nee, Wilhelm ik kan en af toe niet slapen.

  • Geplaatst door carin op 23 november 2009 om 14:22

    Carin somber? Dat mocht je willen,nee, het tegenovergestelde.Carin boos??? Nee,ik attendeer je op het feit,dat je mensen eens serieus moet nemen.Boos zijn is bij mij tijdsverspilling.Ik heb wel wat beters te doen.

  • Geplaatst door Roos op 23 november 2009 om 15:28

    carin, ik denk dat hij bedoeld dat hij zelf boos is, want bang. Waarschijnlijk is het iemand die we al kennen en daarvan begrijp ik dat hij bang is. Niet bang voor iets of iemand, is niets persoonlijks aan.